About Me

My photo
Tanjong Malim, Perak, Malaysia
"WE LEAD FOR SHARING"

Tuesday 10 January 2017

TRIP SANTAI BUKIT KUTU 18/2/2017


Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua penggemar blog..hari ini admin nak menjemput semua untuk bersama-sama dengan HikeCore Outdoor merasai pengalaman mendaki bukit kutu, Kuala Kubu Bharu.

mungkin banyak yang tertanya-tanya apa yang best kat bukit kutu kn?????? ok disini admin nak cerita sedikit berkaitan dengan bukit kutu. nama je bukit kutu tp bukit kutu ni setanding dengan gunung tau sebab walaupun nama bukit kutu tp ketinggian bukit ni boleh disamakan dengan ketinggian gunung.3456 kaki dari aras laut bersamaan dengan 1053 meter. selain itu juga Bukit kutu merupakan tempat pemantauan tentera British (dulu-dulu lh) 

ahh dah tau apa keistimewaan bukit kutu so apa lagi jom ikuti HikeCore Outdoor merasai pengalaman mendaki bukit kutu pada 18 Februari 2017 ini. dengan bayaran sebanyak RM50 sahaja..kenapa perlu bayar RM50 adalah bayaran guider, permit, report polis, ration (snack during hiking and lunch), basic first aid (minor injury).. so apa lgi jom ramai2 naik bukit kutu.

ahhh nak habaq satu g(acah2 utaqa nohh..hehe) sape2 rasa nak buat trip naik bukit kutu dan nak guider boleh lh menghubungi HikeCore Outdoor di nombor yang tertera.. in shaa Allah bayaran perkhidmatan adalah murah :)

sebarang pertanyaan boleh hubungi/whatsapp ke nombor yang tertera:
adat (0168404976)
acit (0177946434)
pian (0145085269)

so jgn lepaskan peluang ye..eh lupa pula..slain dari hiking HikeCore Outdoor pun ada memberikan perkhidmatan mengendalikan perkhemahan, aktiviti berasaskan air,darat dan sewaktu dengan nya..so jngn lupa yee follow kitaorang dan ikut perkembangan HikeCore Outdoor..
dah lh admin dah ngantok dah nak menaip panjang2 ni..apa2 contact je nombor tu in shaa Allah akan dibalas..Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment