About Me

My photo
Tanjong Malim, Perak, Malaysia
"WE LEAD FOR SHARING"

Wednesday 4 January 2017

pengatur bicara pembuka kata


Assalamualaikum dan selamat petang penggemar blog. terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang membantu dalam penubuhan kumpulan kecil rekreasi luar yang dikenali sebagai Hikecore Outdoor. kelab ini tertubuh disebabkan perbincangan rakan-rakan yang meminati outdoor itu sendiri iaitu terdiri daripada Acit, Adat dan Hadi. 

kelab ini juga mempunyai ahli seramai 8 orang (buat masa yang terdekat xnak ambik bnyk2 takut xde function hehe gurau2) iaitu Asma, Arif, Umizu, Pian dan juga Mizul dan mereka juga merupakan rakan-rakan yang aktif dalam outdoor. setiap ahli dalam kumpulan ini mempunyai Core masing-masing seperti camping planner, navigator, orienter, trekker, climber dan lain2. 

kesemua ahli dalam kumpulan ini merupakan pelajar UPSI dan telah mendapat pendidikan tentang rekreasi luar ini daripada subjek/kursus Pendidikan Luar yang ditawarkan di UPSI dan dari sana lh kami mula bergiat dalam outdoor recreation. 

penubuhan kumpulan ini juga untuk mengisi masa lapang sebagai pelajar dan pada masa yang sama kami juga menggunakan medium ini sebagai tempat mencari rezeki. 

last but not less, penat nak fikir panjang. kami juga menawarkan pelbagai aktiviti-aktiviti outdoor yang menyeronokkan seperti aktiviti berunsurkan air, hutan, high risk activity dan indoor activity. 

kami juga menyediakan perkhidmatan mengendalikan kem-kem yang bersifat ilmiah dan juga santai. selain itu kami juga selalu menganjurkan program2 mendaki gunung atau bukit di semenanjung malaysia dan juga sabah sarawak.

apa2 pun jom bersama2 kami merasai sendiri pengalaman mendaki gunung/bukit berkhemah dalam hutan dan menganjurkan camp2 korang bersama HikeCore Outdoor.

sebarang pertanyaan boleh hubungi kami:
Adat 0168404976
Acit 0177946434
Asma 0129542363
Umizu 01125440301
Pian 0145085269

No comments:

Post a Comment