About Me

My photo
Tanjong Malim, Perak, Malaysia
"WE LEAD FOR SHARING"

Thursday 5 January 2017

Aktiviti Rekreasi Luar HikeCore 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera penggemar/pembaca/pencari maklumat blog. hari ini admin nak share sedikit berkaitan dengan aktiviti HikeCore semperna tahun baru ni (Biasa lh baru buat blog perlu lh tulis banyak2 kn..eheheh). Anyway, Admin saja je nak post dalam ni kot2 ada yang berminat nak buat camping ke kn pastu boleh buat aktiviti2 lain. so sini ada beberapa aktiviti yang admin na share lh, harap korang baca betul2 ye..hehe..(iye lh takut kang tersilap pandai nnti melepas pula kn). hehe admin gurau je.


ini lh aktiviti yang HikeCore sediakan dan sesuai untuk bercamping bersama keluarga, program sekolah ke, atau pekerja yang nak suasana tenang, tepi sungai bagai dapat trekking tngok air terjun dalam hutan semua ada, cuma larat tak larat je dengan HikeCore nanti..heheh


ini pula pakej yang disediakan beserta dengan aktiviti yang korang boleh buat, mcm admin cakap kat gmbr atas masih sama boleh menghayati alam sekitar juga lh.


yang ini pula aktiviti hiking dan trekking yang dianjurkan oleh HikeCore, so klu nak join program hiking boleh kot tempat awal2, tp admin syorkn jom bersama2 HikeCore naik gunung kinabalu murah dan berbaloi dpt naik kinabalu dgn ketinggian 13,435 kaki.. heheh saja je nak promote kan..kot2 yang hikers yang menyimpan azam nak naik gunung kinabalu kn hehehe..


apa2 pun klau nak join program2 rekreasi luar dengan HikeCore Outdoor, just contact je number2 yang kat dalam flyers tu..confirm ada yang menyambung kang, kalau xnak call whatsapp je kn free asalkan ada wifi atau data..hehehe... ok lh admin rasa dh cukup kot..apa2 pun jmpa korang entry yang lain pula ye..babai, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment